Friday, December 21, 2007

Maminy glaza - The Mother's Eyes - T.Gverdciteli

Duration: 04:25 minutes
Upload Time: 2007-12-17 18:24:45
User: daagann1
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Tags:

Gverdciteli  Tamara  Maminy  galaza  eyes  mother  maminka  matka  oči  Georgia  Gruzie  

Description:

"Maminčiny oči" Tamara Gverdciteli - superb singer from Georgia Skvělá zpěvačka z Gruzie!!! Nabízím svůj velmi tupý překlad, přebásnit to bohužel neumím (originál je níže): Můj synu, můj kvítečku, mé poupátko, můj nejšťastnější sne, usni, drahý, a na máminých rukou i ten nejstrašnější strach pomine. Také já usnu, jako jsem v dětství usínala na rukách,se svou stařičkou panenkou. A kéž by se mi zdálo o bezedných očích mé milované maminky. Maminčiny oči všechno na světě pochopí, Maminčiny oči všechny hříchy nám odpustí, Maminčiny oči, jen neplačte, Maminčiny oči! Maminčiny oči, dej vám Bůh uvidět štěstí všech svých dětí A odpouštět a neloučit se. Maminčiny oči, jak smutné, že nikdy nepohasnout nemůžete. Můj synu, přitiskni se ke mně silněji A svým tělem mě zahřej, můj synu. A já zazpívám píseň tvé babičky, Aby se potěšila v ráji. Vždyť vše pomine, jak napsáno bylo v jedné moudré knize před mnoha lety. A ty, ať už budeš v životě kýmkoli, Pamatuj na maminčiny oči. ------------------------------------- Slova - originál: Мой сын, мой цветочек, мой бутон, Самый мой счастливый сон, мой сын! Усни, родной, и на маминых руках Даже самый страшный страх пройдет. И я усну, как в детстве засыпала на руках С куклой старенькой своей. И пусть приснятся мне бездонные глаза Милой мамочки моей. Припев: Мамины глаза все на свете понимают, Мамины глаза все грехи нам отпускают, Мамины глаза, не плачьте только Мамины глаза! Мамины глаза, дай вам Бог увидеть счастье Всех своих детей и прощать, а не прощаться, Мамины глаза, как жаль, что не погаснуть вам нельзя. Мой сын, ты прижмись ко мне сильней И меня собой согрей, мой сын! А я спою песню бабушки твоей, Чтобы стало ей светлей в раю. Ведь все пройдет, как в книге мудрой сказано Одной очень много лет назад, Но ты, каким бы в этой жизни ты не стал, Помни мамины глаза. Припев: Мамины глаза все на свете понимают, Мамины глаза все грехи нам отпускают, Мамины глаза, не плачьте только Мамины глаза! Мамины глаза, дай вам Бог увидеть счастье Всех своих детей и прощать, а не прощаться, Мамины глаза, как жаль, что не погаснуть вам нельзя. -------------------

Comments


Other Video Blog Entries

Cow Grinded
Ferdi Tayfur - Benim Gibi Sevenler
Bonjour!
The Encounter
Pluss44 No it isnt (we love blink)
Carrot Juice Is Murder
Massage Techniques More at www.physicaltips.com
Kirby Canvas Curse ad (fast)
He-Man Redux: Tri-Klops Worships Wilco
A Request From Klutz333
Bo Diddley - Hit or Miss
Goong 1.5 (Special) - 1/8
Waddy In a Skip
Elemental WoW - Part Of DoomWalkers Drop
Christopher Uckermann
Seasame Street Dancing Part 2
*Just Practicing*
[0wn3d] Clan The Greater Loss zombie panic
DC Villains: We're All to Blame
Dragonball Z Budokai Tenkaichi 3 New Updates 7!


 

No comments: